Getaran Banner
Tuesday, May 8, 2007
Menghasilkan Banner Kemerdekaan Ke-50



Pelbagai aktiviti yang dijalankan bagi mengingati ulang tahun Kemerdekaan tanah air yg ke-50. Di sekolah aku telah diberikan tugasan untuk menyediakan banner. Banyak yang aku pelajari dalam menghasilkan banner tersebut. Aku telah belajar tentang penggunaan adobe photoshop cs dan juga nilai kemanusiaan.

Aku terpaksa memahirkan diriku dalam penggunaan adobe walaupun sukar. Hingga satu ketika komputer tidak dapat berfungsi dengan baik gara-gara menyiapkan tugasanku.

Pengalaman yang paling sedih buatku ialah apabila bannerku tidak diluluskan oleh guru besar dan pihak kedai. Namun berkat nasihat dan tunjuk ajar suami yang tercinta aku cuba usahakan supaya bannerku diluluskan. Dalam hal ini aku terpaksa bermain dengan emosiku sendiri. Aku terpaksa belajar untuk merendahkan egoku dan menerima apa saja komen.

Akhirnya aku berjaya....... Aku berasa puas, bannerku telah digantung di kawasan sekolah.....

rozitapaiman....
 
posted by Rozita bt. Paiman at Tuesday, May 08, 2007 | Permalink


2 Comments:


At May 10, 2007 at 12:01 AM, Blogger Zuraidah

Tahniah, cantik bena tu.....bena ex pm dan pm sekarang tak nampak pun.....ape pun selamat berblog....tp kakdah masih tak pandai nak upload gambo...kena tunggu BangChik jugak....salam buat anak2.

kakdah

 

At May 15, 2007 at 6:58 PM, Blogger Zalisa Maz @ ZN Isa

Assalamu'alaikum tuan rumah,

Selepas melompat dari satu rumah ke satu rumah akhirnya sampai saya ke sini :D

Bolehlah saya tumpang kemahiran u nanti ;)