Abah vs Ayah
Sunday, June 17, 2007

Selamat hari bapa pada semua bapa di dunia. Buat abah terima kasih atas segalanya. Tanpa abah aku mungkin tiada di dunia ini..... Buatmu honey...... terima kasih yang tak terhingga. Denganmu aku mengenali diriku sendiri. Denganmu aku mengenali seorang lelaki, suami dan ayah....

Kini aku kenal bagaimana rupa seorg ayah yang diingini oleh semua anak.... Kalau dulu aku hanya tahu bahawa seorg ayah hanya digeruni olh anak2. Seorg ayah terlalu jauh dari anak2. Seorg ayah tanpa kasih dan syg......

Aku ingin belajar caramu..... Namun agak sukar bagiku kerna aku selalu dibayangi abah yang dulu.... Aku tidak mahu mengikut caranya tapi caraku hampir sama dgnnya....


VS

Semoga abah dan ayah panjang umur dan dimurahkan rezeki......

Sekian.....



 
posted by Rozita bt. Paiman at Sunday, June 17, 2007 | Permalink


1 Comments:


At September 9, 2007 at 1:31 PM, Blogger Pak Ngah:

:: baru menjengok. syabas dan tahniah atas penghasilan blog ini.

:: zaman berubah menjadikan peranan kita turut berubah... mengikut persepsi yang juga turut berubah.