PERCUBAAN KEDUA
Monday, September 24, 2007
Setiap kali cuti aku berazam untuk mencuba resipi-resipi baru. Kali ini aku cuba membuat 2 jenis biskut. Amira diminta memilih biskut yang berkenan dari buku resipi yang aku pinjam dari member. Satu lagi resipi dipilih oleh my hubby. Masing-masing mulalah membelek-belek buku resipi. Semuanya dia orang berkenan, posalah katakan. Orang tak pro macam aku nie kenalah tengok resipi yang dia orang mintak. Takut payah, kalau tak jadi nanti tentu susah.

Belek punya belek akhirnya Mira berkenan kat biskut kacang berlapis. My hubby pulak pilih biskut keju rangup.

Petang Ahad kami anak-beranak mulalah beroperasi. 2 orang hero aku pun turut serta. Bukan menolong tapi..... biasalah anak-anak macam tu lah.

Biskut Keju Rangup

Biskut Kacang Berlapis

 
posted by Rozita bt. Paiman at Monday, September 24, 2007 | Permalink


0 Comments: