KESIAN DIA
Thursday, September 27, 2007
Dah lama nak masukkan gambar nie tapi la nie selalu sibuk pasal menjahit baju raya. Asyik betangguh aje. Ari nie perlu meluangkan sikit masa untuk memasukkan gambar nie. Gambar along selepas menjalini pembedahan pada hari Selasa (25 September 2007).

Kesian, along terpaksa menjalani pembedahan pada matanya kerana ditumbuhi benjolan-benjolan kecil. Dari cerita along benjolan itu adalah nanah. Ianya ada kaitan dengan contact lens yang digunakan. Kena selalu menjaga kebersihan mata kalau nak pakai contact lens. Begitulah penjelasan along. Katanya, ingat nak senang tapi rupanya datang masalah lain pulak.

Bila dilihat dah macam pirate la plak....


Sekian......

 
posted by Rozita bt. Paiman at Thursday, September 27, 2007 | Permalink


3 Comments:


At September 27, 2007 at 7:14 PM, Blogger azlanlin

Alamak..mcm tu pun ada ka?
Time kasih kat MakTam yang bantu along pergi dan balik urusan "dilanunkan". Ini maknanya, Lanun Sri Lalang le ni yer....

 

At September 28, 2007 at 5:23 AM, Blogger Pak Ngah:

:: terima kasih banyak... kepada Mak Tam atau sesiapa je le yang sudi dan telah membantu anak sulung Pak Ngah tu... terima kasih banyak... jazakalla hukhairan kathiraa.

 

At September 28, 2007 at 6:46 AM, Blogger Zuraidah

salam,
Along tak usahla pakai contack lens lagi... bukannya nak menakutkan Along.....Mak Lang pernah terbaca di akhbar ada org yg tak nampak terus akibat penggunaan contack lens ni.... jika kita terleka dlm aspek kebersihan dan pd Mak Lang leceh la gunanya......tp bila di fikirkan cantik juga sbb kita boleh tukar2 warna mata....

Apa pun moga cepat sembuh ......raya dah semakin hampir....takut nanti bila buka balutan dan kena pula pakai ....yg tutup sebelah mata tu....yg warna hitam......kang...benar2 rupa "lanun" turun kapal...nasib baik kapal terbang....hehehe....tp boleh pakai "reben" hitam...usah risau.